שלום חברות וחברים,
אחרי כמה שנים של דעיכה עד כדי חוסר פעילות מוחלט, אנחנו מנסים להחיות את הפורום של המקור. הטריגר המיידי היה העלאות המחיר החדות של meetup.com; מסתבר שהמערכת של הפורום הזה יכולה לתת תחליף לפעילות של הכרזה על אירועים, ניהול RSVP, וכמובן הערות ותגובות.
היה צריך לקנפג ולהגדיר קצת בשביל זה, אז הגדרנו וקינפגנו. ספציפית:
- ההגדרות שונו כך שכל נושא חדש תחת הכרזות או אירועים יישלח במייל לכל המשתמשים והמשתמשות (ולכן קיבלת את המייל הזה). לא להיבהל, כי:
- זו ברירת מחדל בלבד, ואפשר לשנות אותה; הסבר מפורט איך יופיע בתגובה לפוסט הזה.
- „נושא חדש” – כלומר, הפוסט הראשון בדיון; ברירת המחדל היא לא לשלוח הודעה במייל על כל תגובה, אלא רק על ההודעה הראשונה.
- הקטגוריות הכרזות ו־אירועים הוגדרו כך שאי אפשר לפתוח בהן נושא חדש בלי אישור של הנהלת הפורום, כך שלא תהיה פה הפצצה.
- ההגדרה של אירועים שונתה כך שבמקום להציג לוח שנה, תוצג רשימה של האירועים הבאים – כפי שהוצג ב־meetup (ומה שהרבה יותר שימושי, אם הלוח לא מאוד צפוף).
מעבר לכך, הפורום נשאר כשהיה, ואפשר לנהל בו דיונים תחת הקטגוריות השונות, באופן חופשי (ובלי שזה ישלח מיילים למי שלא ביקשו). אם חסרה לכם/ן קטגוריה, תגידו.
הועד של „המקור” שוקל לסגור את קבוצת ה־meetup (הלא־כל־כך פעילה…) של העמותה ולהשתמש בפורום במקומה. אפשר גם לקיים כאן קבוצות נוספות. הערות על הרעיונות האלה יתקבלו בברכה.